Sunday 8 April 2012

Terima Kasih Karangkraf..

Satu Forum Bicara Cinta Remaja bertajuk Mencari Cinta Allah telah berjaya diadakan di Dewan MDJ pada 7 April 2012. Beberapa ahli panel yang hebat telah dijemput untuk berkongsi rahsia mereka mencari Cinta Allah, antaranya Sham Kamikaze, Farra Bagaikan Puteri, Cikgu Mohammad Adnan Abdullah dan Prof Madya Dr Mohd Nor Mamat. Ia dikendalikan oleh moderator yang berpengalaman, Editor Majalah I.

Forum ini turut dihadiri oleh beberapa VIP, antaranya Dato' Yunus Rahmat, Exco Negeri Sembilan bersama isteri, Ustaz Razimi, Qadhi Jelebu dan Ustaz Wan Aminuddin Wan Abdullah, Kaunselor Majlis Agama Islam Negeri Sembilan. Cikgu Samsiah Hassan mewakili Pengetua SMKUJ turut menjadi VIP pada malam tersebut.

Forum tersebut turut menyajikan beberapa persembahan hebat, antaranya Bacaan Sajak oleh seorang kakitangan Karangkraf dan Persembahan Gitar oleh Sham Kamikaze. Kumpulan Nasyid SMKUJ turut membuat persembahan.

Pada akhir majlis, Karangkraf melakukan amal korpporat dengan mewakafkan buku-buku, hasil terbitan karangkraf kepada 28 buah masjid. SMKUJ menjadi satu-satunya sekolah yang menerima sumbangan daripada Karangkraf, bernilai RM500, diterima oleh Cikgu Samsiah Hassan, mewakili Pengetua.

* gambar di FB rasmi

No comments:

Post a Comment